دوره بازاریابی محور در سیستم همکاری در چیست؟

مفهوم سیستم همکاری در با گزارش سالانه شرکت جنرال الکتریک در سال 1952 و در دهه 60 و 70 میلادی ظهور پیدا کرد. در گزارش سالانه جنرال الکتریک به سهامداران بیان‌شده بود که کارکنان حرفه‌ای شرکت (که در آن زمان همگی مرد در نظر گرفته‌شده بودند)، باید کالا را به شیوه‌ای که مشتری می‌خواهد، قیمت و نحوه‌ پرداخت موردنظر او و نیز زمان و مکان دلخواه او تولید کنند.

فرض بر این است که دستیابی به اهداف بازاریابی اینترنتی برای سیستم همکاری در به شناسایی و تأمین نیازهای بازار هدف بستگی دارد. بر اساس این تعریف است که مفاهیم تحقیقات بازار، بخش‌بندی، هدف‌گیری مشتریان و خلق ارزش مطرح می‌شود. به‌عبارتی‌ دیگر، برای شناسایی نیازهای مشتریان، بازاریابان به گردآوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات در قامت تحقیقات بازاریابی اینترنتی و سیستم همکاری در می‌پردازند. بر مبنای آن، آمیخته محصول را طراحی و به جامعه هدف خویش عرضه می‌کنند.

سیستم همکاری در لباس نه

http://pcparsii.loxblog.com/post/2/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9%20%D9%88%20%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3.htm


اشکان همکاری ,سیستم ,بازاریابی ,سیستم همکاری ,لباس نه , لباس ,جنرال الکتریک ,گزارش سالانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانته موزیک آپشن خودرو | دنیای آپشن معرفی کالا فروشگاهی آموزش دوچرخه سواری فیلم و سریال مهرآهنگ زرتشت-فروش پیانو دیجیتال,فروش گیتار,خرید ویولن,گیتار,راهنمای خرید پیانو صبرم سر اومد gimsys caseyfuplcr Website